google-site-verification=vUpASUbMG3uw2ww6YJu-0CuNXGgylxlzILN9SFB8RUE

Per pilnatį ant Strubulo viršūnės – su Ramune ir Mindaugu

Mes tai padarėme! Naktį, šviečiant rugpjūčio Mėnulio pilnačiai užlipome į Strubulo viršūnę (800 m virš jūros lygio), kurios piramidės formos smaigalys matosi žvelgiant iš Herakliono į pietvakarius. Mums gi nuo Strubulo atsivėrė nuostabi panorama į naktinį Heraklioną ir jo apylinkes. Kompanija buvo nedidelė, bet labai smagi: mudu su Jurgita ir Kretoje poilsiaujantys ir su manimi kaip asmeniniu gidu keliausiantys Ramunė bei Mindaugas. Jiedviems tokia pirmoji pažintis su Kreta išties buvo išskirtinė, o mums visiems keturiems tai buvo pirmas kartas, kai naktį leidomės į kalnus. Kopti buvo nė kiek nebaisu. Pilnatis švietė kaip lemputė. Kai akys priprato prie tamsos, puikiai matėsi takas į viršūnę. Žibintuvėliais pasišvietėme tik keliskart, kai kalno šešėliai pradangindavo taką visiškoje tamsoje. Pradėjome kopti vos sutemus, apie 21.30 val., viršūnėje buvome prieš vidurnaktį.

Deja, nuotraukos neišėjo pačios geriausios (reikės daugiau pasimokyti fotografuoti tamsoje) ir jos negali perteikti to nepaprasto jausmo, kuris mus užplūdo pasiekus viršūnę. Tačiau iš tų kelių, kurias pavyko padaryti, galbūt pavyks suprasti, kaip ten buvo nuostabu! Jei norite pamatyti, kaip Strubulas atrodo dienos metu, spauskite čia: https://goo.gl/MJdNKZ #manoKreta #atostogosKretoje #Kretospeizažas #kalnai #Kretoskalnai #Strubulas #Heraklionas #pilnatisKretoje #kopimasnaktį #Kretanaktį

Informacija telefonais:
LT +37068550778

GR +306983318337

® 2017 MANO KRETA

Sukurta su Wix.com

• Facebook - Black Circle
  • YouTube - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

© MANO KRETA | www.manokreta.lt – interneto svetainė, priklausanti žurnalistui Audriui A. Morkūnui ir bendrovei „Mano Kreta“. Griežtai draudžiama MANO KRETOS paskelbtą tekstinę bei vaizdinę informaciją panaudoti kitose elektroninėse ir tradicinėse žiniasklaidos priemonėse arba platinti medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti MANO KRETĄ kaip šaltinį.