Mano Kreta Mano Kreta

Visos paslaugos

Aktualijos ir naujienos

Ekskursijos ir žygiai

Pažintinės, patyriminės, gastronominės ekskursijos ir pėsčiųjų žygiai Kretoje – geriausias būdas pažinti salos magiją.

Alyvuogių aliejus

Šviežias! Tiesiai iš Kretos, iš mažų ūkių, kurie šiemet sugebėjo išsaugoti alyvuoges puikiam aliejui. Įsigykite per www.kretosskoniai.lt

Skrydžiai 2024 metais

Visa informacija apie tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Heraklioną, o taip pat – apie kitas galimybes pasiekti Kretą.

Nuolaidos autonuomai

Mūsų autoparkas pasipilė naujais 2024 metų automobiliais! Rezervuokite jų nuomą atostogoms iš anksto už geresnę kainą.
Binoculars

Kreta, Santorinis, Graikija

Susipažinkime iš arčiau. MANO KRETA – tai mes, Audrius ir Jurgita. Lietuviai, nuo 1998-ųjų tyrinėjantys piečiausias Europos vietas. Mūsų akiratyje – Kreta, Santorinis, kitos Kikladžių salos, jūrinė ir žemyninė Graikija. Nukreipėte žvilgsnį į šiuos kraštus ir Jūs? Pasinaudokite mūsų sukaupta patirtimi…

Mano kreta
Patirtis

13 metų gyvename Kretoje, 23 metus keliaujame po Graikiją. Mokame graikų, anglų, rusų kalbas. Turime didelį žinių apie Graikiją bagažą
Paslaugos

Išskirtinės asmeninės ekskursijos, pažintinės ir patyriminės kelionės, atostogų planavimas ir daugiau – siūlome platų paslaugų spektrą
Pagalba 24/7

Keliautojams, įsigijusiems mūsų paslaugų, teikiame pagalbą 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę užtikrindami ramų ir patogų poilsį
Aktuali informacija

Dalinamės naujausiomis žiniomis apie Kretą ir visą Graikiją: ką svarbu žinoti prieš kelionę bei keliaujant. Pastoviai pildome kelionių žurnalą
Flag

KretaMorfozės

Pažintinės kelionės, patyriminės kelionės, tvarios kelionės – visa tai vienija mūsų sukurtas darnių atostogų projektas „KretaMorfozės“. Tapkite jo dalimi arba prisijunkite prie pasirinktos programos – ir Jūsų atostogos Kretoje bus turtingesnės įspūdžiais: praplėskite akiratį, pažinkite tikrąją Kretą…

#manokreta

nuo 120 /asm.
Pažinkite ir patirkite Kretą

Automobiliu ir/arba pėsčiomis
Santorinis: vienos dienos ekskursija iš Kretos
nuo 142 /asm.
1 dienai

Autobusu ir katamaranu
Ekskursija į Balos lagūną ir Gramvusos (Gramvousa) salą
nuo 36 /asm.
Išvyka laivu

Autobusu, laivu
Pėsčiųjų žygiai Kretoje į kalnus ir tarpeklius
nuo 110 /asm.
Leiskitės į Kretą pėsčiomis

Pėsčiomis ir automobiliu
Samarija – pėsčiomis tarpekliu tarp Baltųjų kalnų
nuo 40 /asm.
Pėsčiomis tarpeklyje

Autobusu, pėsčiomis, keltu
Santorinis: ekskursija iš Kretos dviem dienoms
nuo 156 /asm.
2 dienoms

Autobusu ir katamaranu
Spinalongos sala – venecijiečių fortas ir raupsuotųjų gydykla

Rožinis Elafonisi paplūdimys ir Elafonisio sala
nuo 40 /asm.
Rožinis paplūdimys

Autobusu
Atradimų žygiai Kretoje: ekskursijos ten, kur nebuvau
nuo 96 /asm.
Atraskite Kretą

Pėsčiomis ir automobiliu
Ekskursija į Chrisi (Chrysi) salą – laukinės gamtos rojų
nuo 43 /asm.
Išvyka laivu

Autobusu ir laivu
Santorinis asmeniškai – vienos ar kelių dienų ekskursija po salą
nuo 220 /asm.
Išskirtinė patirtis ir komfortas

Automobiliu po Santorinį

Mūsų keliautojų atsiliepimai

quotes
Didelis aciu Audriui uz kantrybe, kai Covid-19 stipriai pakeite keliones planus. Automobilio nuoma, marsrutu parinkimas su pasiulymais aplankyti vynines ir prieskoniu parduotuves, nuosirdzios rekomendacijos kur pavalgyti skaniausios sviezios zuvies, avokado sulciu ir geriausio vietinio maisto…
Miglė Račiukaitytė
quotes
Labai dėkojame už kantrybę, patarimus, greitą ir profesionalią organizaciją! Nors Kretoje lankėmės jau 5 kartą tačiau sudaryti maršrutai su kvapą gniaužiančiais vaizdais, mažos, dar neatrastos kavinukės paliko neišdildomą įspūdį! Tai žmonės, kuriais galima pasitikėti 100%!…
Meilė Išpirmožvilgsnio
quotes
Norime ištarti patį nuoširdžiausią AČIŪ Mano Kreta ir Audriui už ypatingai praleistą laiką Kretoje. Ačiū už puikiai suorganizuotą kelionę po Kretą. Dėka sudarytų maršrutų turėjome nuostabų laiką. Pažinome gražiausius gamtos kampelius, patyrėme nuostabių emocijų ir…
Valda Mameniškienė
quotes
Tik geriausi atsiliepimai! Labai padejo pasirenkant gyvenamas vietas. Pasirinkimai visiškai išpildė mūsų lūkesčius. Viską labai išsamiai aprašė, visi maršrutai sudėlioti kruopščiai nuo a iki ž. Manau keliaujant visai savarankiškai nebūtumėm tiek daug visko pamatę, arba…
Evelina Lukošiūtė
quotes
Nusipirke bilietus ir nenoredami guleti prie viesbucio, kreipemes i Audriu “Mano Kreta”. Su jo pagalba issinuomojom automobili, susideliojom keliones marsrutus su nuorodomis kur apsistoti, kur pavalgyti, ka pamatyti, su kuo pakalbeti 🙂 Dziaugiames pazine Audriu…
Sandra Samsonienė
quotes
Tik puikiausios rekomendacijos. Rugsėjo pradžioje lankėmės Kretoje ir Audriaus pagalba bei rekomendacijos buvo neįkanojamos. Mums buvo sudaryti maršrutai, kurie labai aiškūs bei atitiko mūsų norus. Didžiausia įspūdį paliko ekskursija su pačiu Audriumi. Patyrėm kokia yra…
Jovita Leleivaitė
Rimondi venecijietiškas fontanas Retimne, Kreta, Graikija | Mano Kreta
Elafonisi paplūdimys, Kreta, Graikija | Mano Kreta
Heraklionas Kretos salos sostinė, Graikija | Mano Kreta
Atostogos Kretoje su Mano Kreta. Kreta, Graikija | Mano Kreta
Arkadi vienuolynas, Kreta, Graikija | Mano Kreta
Slapukų nustatymai
Būtinieji
Šie slapukai yra būtini, kad veiktų svetainė, mūsų sistemose negali būti išjungti.
Funkciniai
Šie slapukai suteikia galimybę pagerinti funkcionalumą ir suasmeninimą, pavyzdžiui, jie pagerina pateikiamo turinio formatą ir formą, nustato šrifto dydį ar svetainės elementų pozicijas. Jie gali būti įdiegti mūsų arba kitų tiekėjų, kurie teikia į mūsų puslapius įdėtas paslaugas. Jei neleisite šiems slapukams veikti, kai kurios ar visos minėtos funkcijos negalės tinkamai veikti. Funkciniai slapukai šiuo metu nenaudojami.
Statistiniai
Šie slapukai leidžia mums skaičiuoti apsilankymus ir lankytojų srauto šaltinius, kad galėtume matuoti ir gerinti svetainės veikimą. Pvz., pateikti skaitomiausią turinį pagal rubrikas, kategorijas. Visa šių slapukų informacija yra apibendrinta, todėl anoniminė. Jei neleisite šiems slapukams veikti, nežinosime, kad lankėtės mūsų puslapyje. Statistiniai slapukai šiuo metu nenaudojami.
Reklaminiai
Šiuos slapukus per mūsų svetainę naudoja mūsų reklamos partneriai. Tos bendrovės gali juos naudoti jūsų interesų profiliui formuoti ir jums tinkamoms reklamoms kitose svetainėse parinkti. Jie veikia unikaliai identifikuodami jūsų naršyklę ir įrenginį. Jei neleisite šiems slapukams veikti, įvairiose kitose svetainėse nematysite mūsų tikslingai Jums skirtų pasiūlymų. Reklaminiai slapukai šiuo metu nenaudojami.